10.11.2020
ActiveProcurement je informačný systém pre verejné obstarávanie, ktorý slúži na riadenie a podporu všetkých zákonom predpísaných činností spojených s plánovaním, prípravou, realizáciou obstarávania zákaziek vrátane elektronickej komunikácie so záujemcami/uchádzačmi a elektronického predkladania a vyhodnocovania ponúk v štruktúrovanej forme.
ActiveProcurement pokrýva celý životný cyklus obstarávania zákaziek – od manažmentu požiadaviek, tvorby konsolidovaného plánu obstavania zákaziek cez samotný proces obstarávania zákaziek až po riadenie zmluvných vzťahov.
Súčasťou riešenia ActiveProcurement je podpora integrácie na iné agendové informačné systémy ako sú elektronické aukcie, elektronická podateľňa/registratúra, ekonomický informačný systém a iné.
ActiveProcurement spĺňa požiadavky definované zákonom 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a vyhlášky č. 41/2019 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o technických a funkčných požiadavkách pre nástroje a zariadenia používané na elektronickú komunikáciu vo verejnom obstarávaní.
Systém garantuje technické zabezpečenie dôvernosti, transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania s uchádzačmi.
Ak máte záujem dozvedieť sa viac o novej verzii produktu ActiveProcurement, neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
Prvé obstarávania v cloudovej verzii informačného systému ActiveProcurement
ActiveProcurement je unikátne riešenie
K dispozícii je nová verzia ActiveProcurementu
Usmernenie pre verejných obstarávateľov ako nakupovať v čase mimoriadnej udalosti
Znižovanie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy
Všetky novinkyPrinášame inovácie v oblasti informačných systémov.
Hovorí za nás množstvo projektov pre významných klientov.