02.12.2020
ActiveProcurement je informačný systém pre verejné obstarávanie, ktorý slúži na riadenie a podporu všetkých zákonom predpísaných činností spojených s plánovaním, prípravou, realizáciou obstarávania zákaziek vrátane elektronickej komunikácie so záujemcami/uchádzačmi a elektronického predkladania a vyhodnocovania ponúk v štruktúrovanej forme.
Ako jediní na trhu máme v obstarávaní zákaziek implementovaný mechanizmus na elimináciu porušenia ustanovenia §6 ods. 15 zákona 343/2015 Z.z. zakazujúceho rozdeliť, alebo zvoliť spôsob určenia predpokladanej hodnoty zákazky s cieľom znížiť predpokladanú hodnotu pod finančné limity podľa tohto zákona.
Ako jediní na trhu máme integrovaný systém s podporovanými elektronickými registratúrami. Zabezpečujeme automatické zaspisovávanie dokumentov a elektronickej komunikácie do spisu zákazky v elektronickej registratúre.
Ako jediní na trhu máme kompletne štruktúrovanú definíciu zákazky a štruktúrované vyhodnocovanie ponúk s presným zachytením splnenia/nesplnenia konkrétnych určených podmienok, požiadaviek alebo kritérií.
Ak máte záujem dozvedieť sa viac o riešení ActiveProcurement, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať.
Novinky
Prvé obstarávania v cloudovej verzii informačného systému ActiveProcurement
Predstavujeme nový ActiveProcurement - informačný systém pre verejné obstarávanie
K dispozícii je nová verzia ActiveProcurementu
Usmernenie pre verejných obstarávateľov ako nakupovať v čase mimoriadnej udalosti
Znižovanie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy
Všetky novinkyPrinášame inovácie v oblasti informačných systémov.
Hovorí za nás množstvo projektov pre významných klientov.