ActiveProcurement je koncipovaný ako webová aplikácia, ktorá umožňuje prístup pre obstarávačov z interného aj externého prostredia, poskytuje funkčnosť automatického generovania harmonogramu zvoleného postupu VO a VOS, prípadne zákaziek podľa interných smerníc obstarávateľa, e-mailové notifikácie pre jednotlivé kroky verejného obstarávania.
Umožňuje prehľadnú prípravu plánu verejného obstarávania pre jednotlivé položky podľa osobitých požiadaviek.
Podpora automatickej tvorby harmonogramu pre jednotlivé postupy
Automatické generovanie všetkých predpísaných dokumentov
Cieľom a podstatou integrácie na externé systémy je využiť čo najviac informácií zadaných pri tvorbe zákazky v informačnom systéme ActiveProcurement ako vstup do iných systémov, ale tiež
poskytovať k zákazke a jej plneniu čo najviac informácií a podkladov dostupných z iných systémov.
Prinášame inovácie v oblasti informačných systémov.
Hovorí za nás množstvo projektov pre významných klientov.